Full Width CSS

Guitar Hero III

Game yg aku nk citerkan ni, game Playstation 2 (PS2). Asalnye aku baru sebulan lebih layan game ni. Itupun lepas member-member opis yg kenalkan pd aku game ni. Sebenanye game ni dh lama keluar tp aku ni br tau (kurang up to date skit).
Yg menariknye Guitar Hero 3 (GH3) kali ni ada version PC berbanding dgn version sebelumnya yg takde lgsg utk PC. So mmg bonus utk sesiapa yg takde PS2 terutamanya aku hehe..
Before aku mula install GH3 ni kt pc, aku layan dulu video-video GH3 ni dlm Youtube.
Kalo nak main GH3 ni, kene gune gitar yg mmg dikhaskn atau kalo takde gitar terpakselah bantai gune keyboard. Sememangnye aku takde bajet nk beli gitar, so ingt nk layan keyboard aje la.Layan punye layan video barula
aku tau mcmne nk men gune keyboard ala-ala gitar. Kene pegang pun ala-ala main gitar juga.
Mmg menarikla game ni. Sekali main mesti rs nk main lg, psl GH3 ni ade 4 level. Setiap level, lain button nk kene tekan dan semakin laju pergerakannye. Secara tidak langsung menguji tahap kecekapan kita menekan button tanpa perlu melihat jari jemari kita sdr. Layan~

Post a Comment

4 Comments

  1. saya lebih suka blog ini penuh dgn entry2 politic berbanding sampah.harap consider

    ReplyDelete
  2. u ignore him riziqin !
    siapa dia nak arahkan u

    ReplyDelete
  3. siapa yg arahkan sape ni?think

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..