Full Width CSS

RAHSIA Kerajaan : Bacaan Pakatan Sahaja


Seperti saya janjikan semalam, hari ini saya akan dedahkan rahsia besar kerajaan dan berkemungkinan rahsia ini bakal merealisasikan hasrat Pakatan untuk menuju ke Putrajaya. Jika Pakatan mengikut apa yang saya bentangkan hari ini, Insyallah segalanya akan menjadi.

Seperti yg diketahui Pakatan sudah mula berkempen dan berjanji selepas PRU 13 akan datang, Pakatan akan menuju ke Putrajaya. Pakatan tak perlu susah payah kerana saya sendiri akan menunjukkan pada Pakatan, bagaimana ke Putrajaya dgn mudah.


Utk ke Putrajaya tak susah. Ada 3 jalan saya cadangkan.

1- Menggunakan hiway Max dari Jln Tun Razak, KL. Tol RM4.00 sahaja sehala.
2- Melalui Seri Kembangan ataupun Bangi.
3- Datang dari arah Dengkil.

Ketiga² jalan ni mudah dan cara terpantas utk ke Putrajaya tanpa perlu menunggu PRU 13.

Post a Comment

2 Comments

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..