Full Width CSS

Saya Minta Maaf Kabus Berdarah !!


Aduhaiii penat la gua melayan isu Wanita Dikeji & Dihina dan Gambar Artikel Wanita Dikeji & Dihina Ditarik Balik.

Setelah 2 hari artikel ini dipost ke blog ini, banyak feedback yg saya terima. Ada yg positif dan ada yg negatif. Actually gud respon lah from anak² muda. Adik kepada KABUS BERDARAH (KB) juga telah menghubungi saya dan berbincang tentang masalah ini.

Oleh itu, saya akan menarik artikel mengenai KB pada jam 6 petang ini sebagai menghormati permintaan adik kepada KB. Menurut adiknya, KB tidak tahu menahu mengenai gambar yg telah diupload tersebut dan merasakan seseorang telah hack Fb milik abg nya.

Saya menghormati pandangan adik KB dan saya merasakan tidak rugi jika saya berbuat begini demi kebaikan bersama. Pada tarikh gambar tersebut diupload iaitu 25 October, KB telah pun masuk ke dalam hutan. Okehh situ dah ada alibi utk KB.

Tetapi jika para pembaca berpendapat SPAM (virus) boleh menyebabkan gambar sedemikian rupa diupload secara automatik, bermakna anda silap. SPAM tidak mengenali gambar wanita melayu dan Fb BohsiaMurahan.

Fb mungkin boleh digodam (hack) tp ada cara kita boleh atasi perkara tersebut.

1- sebelum tutup browse pastikan log out account Fb terlebih dahulu.
2- jika boleh jgn online dari cyber cafe.
3- jgn kunjungi laman² web dan Fb yg nampk was².
4- jgn nak mudah add dan accept friend request dari org yg tak dikenali.
5- kpd gadis², jgn share gambar naked anda menggunakan handphone & internet.


Dengan ini, saya memohon maaf kepada tuan empunya facebook KABUS BERDARAH jika berlaku kesilapan info yg tidak disengajakan. Sebagai blogger yg bertanggungjawab, saya akan menarik segala artikel mengenai Kabus Berdarah pada jam 6 petang ini.

Allah Maha Mengetahui segalanya.

Post a Comment

4 Comments

  1. da agak daa.. xkan la dier bole guna real account untuk buat naya kat orang.. biasanya kalau nak sebar fitnah pompuan biasanya dorang guna fake profile yang xde gambar..

    kepada saudara Kabus Berdarah pula memandangkan Call of Duty Modern Warfare 3 sudah keluar di pasaran

    apa kata dia buat target practice dengan menembak hacker yang perdajalkan akaun dia tuh.. baru puas hati :D.. hehehe

    ReplyDelete
  2. saya adalah pemilik akaun kabus berdarah yg sebenar....dan sy baru balik dari exercise rhino pagi tadi dan berasa terkejut apabila diberitahu oleh adik sy tentang perkara yg memalukan sy

    ReplyDelete
  3. sy kabus berdarah yg sebenar baru balik dr exercise rhino terkejut kerana sy diberitahu adik sy tentang perkara ni

    ReplyDelete
  4. sy kabus berdarah yg sebenar baru balik dr exercise rhino terkejut dgn perkara ni

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..