Full Width CSS

Bukti Kerajaan BN Bagus

Semalam telah diadakan majlis penyampaian dokumen pengenalan diri kepada lebih 100 orang penerima yang terdiri dari kaum India yg didapati tercicir dalam proses pendaftaran kelahiran, kad pengenalan, surat nikah dan lain² lagi.

Setahun sebelum ini, Kempen MyDaftar telah dilancarkan utk mencari dan menerima permohonan semula kaum India yg dianggarkan sekitar 33,000 masih tidak mempunyai perkara² yg disebutkan di atas tadi tu.

Sila rujuk sini dan sini sebentar. Kemudian baru tengok video di bawah.



Memang sudah terbukti Barisan Nasional tetap parti yang terbaik dan pilihan rakyat Malaysia untuk terus menerajui negara tercinta ini.

Orang Melayu Sayang Najib
Orang Cina Sayang Najib
Orang India Sayang Najib
1 Malaysia Sayang Najib


BN BAGUS !~

Post a Comment

3 Comments

  1. blog tuan sudah di pautkan..medan tempur kedah

    ReplyDelete
  2. salam,

    sudah berbuat demikian juga. terima kasih

    ReplyDelete
  3. dahulu bila bn perintah,,lesan perniagaan psr mlm senang utk dimohon atau renew.harga kutipan sampah juga murah 3 rm sepetak,skg barisan alternatif memerintah,harga 4 rm,nak renew lesen pon mcm 2 cerita,mcm 2 nak,ssm,gambar,surat dari persatuan pasar mlm,n mcm2.dulu sebelum menang diorang kata nak tolong rakyat,tetapi memang x boleh percaya lagi pada diorang.ini baru meniaga pasar mlm,belum lagi perniagaan yg lain2
    takpa la,nanti election 2012,saya pasti pangkah bn,saya x minat pon pasal politik ni,tapi saya menyokong org yg menyenangkan n menolong para peniaga kecilan seperti saya ini,saya harap bn dapat merampas kembali kerusi dun lembah jaya, dan pandan,buruk2 bn,diorang ada kelebihan tersendiri,ini kali pertama saya akan mengundi tahun ini 2012,semoga bn bejaya.roxxo kristus ,27 yrs,from ampang.kl

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..